Baju dari Pretty Chase, cuba teka?

Haritu aku bising-bising kata nak grabe baju dati Pretty Chase kan, memang banyak gila pilihan hati. Susah sangat aku nak pilih. Tapi aku dah pilih dua helai baju dan satu belt. Bajunya dah selamat sampai. Aku tak nak tunjuk lagi. Nanti raya aku pakai aku tunjuk kat blog eh.. Sekarang ni korang tengok dulu pilihan hati aku..

Yang ni, aku suka sangat sebab tona warna dia menarik. Tak kisah la jarang boleh pakai baju kat dalam. Orang sekarang kan gemar pakai inner. So takde hal jarang-jarang ni. Tengok lagi baju lain

OMG, baju ni sangat ghairah okey, warna merah. Lengan panjang, sesuai sangat dengan yang jenis pakai tudung. Cantik!

 Ergh! baju ni pun cantik! Ada dua warna, tapi aku lagi suka warna ni. Nampak macam feminin sikit. Lepas tu corak dia tu nampak macam melayu tradisional. Aku kan perempuan kampung.. Der?

 Sebab dia warna hijau. Dan dia lengan panjang, dan dia panjang sampai bawah. Hehe!

Kalau letak belt mesti terus jadi super ohsem. Aku suka, baju yang tak ketat sangat. Aternya badan aku bukannya kurus benar nak pakai yang ketat-ketat. Nampak lelemak aku jugak yang malu..

Maxi dress ni aku selalu nampak Ceera pakai, tapi yang ni nampak lagi sweet. Haha! Aku agak perempuan mengandung pun boleh pakai. So tidaklah kau membazir, bila dah bersalin pun boleh pakai lagi

Baju ni membuatkan aku nak pitam. Cantik sangat okey! Nak! Nak! Nak!!!

KLIK SINI (sorry tadi cek dah sold out, kuikui)
Yang ni pun comei. boleh pakai raya nanti dengan seluar. Kadang-kadang aku perempuan kampung berperasaan modern. Paham? Aku pun tak paham. 

Tapi aku memang suka gila baju-baju dari Pretty Chase sempena nak raya ni. Kalau korang nak tengok baju terbaru Pretty Chase, cepat ke website mereka okey. Harga memang berpatutan. Semua orang pun mampu beli.

Kalau baju yang korang tengok kat blog aku macam takde lagi kat Pretty Chase, jadi rajinkan diri klik ke Pretty Chase sebab dia belum masukkan lagi kot. Supaya korang tak menangis tengok baju yang aku blogkan ni dah sold (ewah macam la korang sama test dengan aku kennnn, haha), klik hari-hari ye.Lupa nak bagitau, Free Delivery within Malaysia okey, kerlas...

Teka la aku punya yang mana satu. Dua okey baju iols..haha! Suke. Kbye!

Comments

Mooniqueen said…
Aah la cantik2... Thanks for sharing the nice top for raya...
Anonymous said…
sukenya. nak pi terjah sekarang jugak! :)