Cantik baju ni =P

Sekarang ni, bila pos laju sampai rumah bagi parcel. Mesti mak pun akan tunggu sekali. Lepas tu nanti masuk bilik sama-sama, tunggu sampai aku bukak parcel tu. Nak tengok baju-baju yang sampai. Hehe! Kadang2 sengaja aku beli yang saiz besar, terus bagi kat mak. Kesian pulak kan. Excited gila tengok aku bukak bungkusan tu tapi tak dapat apa. Hahaha!

Baju dalam almari banyak tak pakai lagi. *motip? haha* Nanti la aku pakai tunjuk lagi yeah. Ini adalah salah satu baju dari Pretty Chase. 


kain atas dia tu jenis lace. Sekarang lace kan IN jugak. 
 

Macam ni la rupanya.
 

Posing sikit.
 

Posing tak ikhlas, haha! Qery la salah. Aku dah tak nak posing dah sebab malu la kat orang lalu lalang kat situ, tapi dia sibuk je suruh stay stay stay. Erghhhh..terpaksa aku posing jugak *terpaksa sangat, huhu*

Sapa nak baju macam ni, sila ke Pretty Chase yeah.. Oh lupa nak bagitau. Pretty Chase ada buat giveaway atau. Jap iolls copy paste je, tapi cakap omputeh la, muahaha!

Hi dear,

We would like to inform you that we are having a Special Giveaway this Christmas.
Kindly comment on our shout out on our Fb Page > https://www.facebook.com/prettychase
The post is as follows:
Special Giveaway from Pretty Chase in this season of giving.
Just simply complete this sentence:

All I want for Christmas from Pretty Chase is____________ because __________________.

Name any beautiful piece from our store and give us your most creative reasons.
You may walk away with the item for FREE!
It's just that easy to get items you love from us :)
Winner(s) will be announced on Christmas Day!

Happy Winter Solstice, Happy Weekend & Happy Commenting ♥ ♥

Baju-baju baru korang klik SINI

Cite lain..hihi!

Order minggu lepas start Jumaat petang sehingga pagi ni jam 10 pagi. Aku pos harini k. Sebab harini aku ada hal sikit. Selalu korang bayar jam 3 4 petang pun aku still pos hari yang sama. Tapi sebab harini tak dapat la, sorry sangat-sangat. banyak kerja sikit minggu ni. Sapa bank in pukul 10 je aku pos harini tau. =)


Jangan risau, stok lotion ada, stok vitamin c pun ada. Memang sekarang ni ramai gila orang puas hati dengan produk dari Felinna ni.
 

Mari order harga promosi, ada kat entry atas sekali okey boleh baca. hehe!


Disebabkan esok krismas day, jadi abang pos laju cuti, korang yang bayar selepas pukul 10 harini semua akan di pos pada hari Rabu tau. 

Mari order sementara stok masih ada. Kerana stok ni dia macam chipmore. Hahaha! Aku ingat ada je la. Sekali secara tetiba takde, tapi aku dah order banyak gila. Jangan risau, barang ada je. Kalau takde pun aku akan cuba ada ada adaaaa kan jugak. 

Meh order dengan Sepet
012-2678 134 =)

Comments

ayunidati said…
memang cantik baju tu
~yOuNg MuMmY~ said…
sepet, sebab baca blog awak kita like page pretty chase, n haritu ada contest n kita join, menang woooo. voucer rm25. dah settle dah pun voucher tu. hahahahah. :)
Cik Zu ni semakin comel la.....sebab tulah qery suruh posing2 gituh....hihihi.