Shopping Online : Bafi Wahiah

Sticky Mode 24H : Entry baru di bawah =)

Masa mula-mula pakai tudung dulu, aku macam tak kisah nak try tudung jenis apa pun. Almaklumlah, orang feeling cantik memang gitu walaupun dot dot dot. Huhu! Tudung yang ada owning pun aku pakai *sekiranya orang kata aku macam bibik, aku still akan senyum, cuma ikhlas dengan tak ikhlas je la. mihmihmih. Aku pakai shawl, mahupun tudung bawal. Semua aku belasah, tak kisah lah muka nampak tembam, muka macam orang filipinos, hidup ni perlu redhooo...huhu! Tapi nowadays, walaupun aku tak kisah pun dengan tudung2 semua tu, aku tetap suka pakai shawl, atas sebab shawl panjang, senang pakai, dan selesa. Sebab tu aku punya shawl kat rumah ni banyaaaak.

Seminggu sebelum aku nak bertunang, aku ada beli shawl online. Shawl yang ada manik2 kecik atas kepala tu, seperti trend orang sekarang kan. Dia takde la heavy macam boleh tanam pokok atas kepala tu *mata ke atas sangat* huhu. Tapi just nice la kalau dipandang. Tapi shawl tu mak aku yang pakai sebab masa aku bertunang tu dorang nak provide sekali dengan tudung yang sepatutya. Meh tunjuk korang shawl online ittew.

 Sebab warna putih, so tak nampak sangat. Hihi! Tapi shawl ni memang gojes la.

Manik tu kat atas je, kecik2 comei.

Kalau korang nak shawl macam ni, boleh beli online kat kedai Bahi Wafiah

Shawl yang macam mak aku pakai ni namanya Shawl Half Moon

Ada banyak lagi warna menarik. Sesuai la korang nak gi kenduri kawin ke, atau nak ke mana-mana event. Memang homei sangat. Mak aku hampir tak nak pulangkan shawl tu kat aku.. huhu!

Kat Bahi Wafiah pun ada jual tudung 3 layer tau.



KLIK SINI , korang boleh tengok lagi macam-macam corak. Kalau sapa gila tudung fareeda, memang akan suka sangat dengan tudung ni. Corang dia cantik-cantik.

Kat Bafi Wahiah ada jual dua jenis tudung.

1. Tudung 3 layer yang korang tengok kat atas ni
Saiz 11-12 inci
Kain Chiffon Gred AAA
Owning Full Cup Chiffon
RM70 termasuk postage

2. Tudung Halfmoon macam mak aku pakai tu.
Chiffon Gred AAA
Manik Bunga Sakura
RM46 termasuk postage

Kalau korang nak order, sama ada boleh direct pm kat Facebook Bafi Wahiah
atau
sms/wassap/call Cik Atirah 010-2919731
atau email
wafiahbahi@gmail.com

Selamat bershopping!!
=)

Comments

Ok nanti suruh anak aunty tengok2.....dia sebenar nya free hair tapi sebab dia belajar di UIA kena lah ikut peraturan kan.