First Time Cuba Tudung Silang Syiria

Agaknya korang dah tau lama kot. Aku ni pengguna tegar shawl. Hari-hari aku pakai shawl. Kadang2 teringin jugak la nak pakai tudung jenis lain kan, tapi macam tatut tatut je. Ofkos la muka bulat macam aku ni bukan sesuai pakai semua jenis tudung kan. Sedar diri ini tak seberapa, itu yang memanjang shawl.

Akan tetapi, tetiba dah ada keberanian nak cuba tudung silang syiria. 

 Malam semalam balik rumah, mak aku cakap ada barang sampai. Aku dah agak mesti tudung dari Ain Jelitasara Laura ni.

 Homei, letak tudung dalam bekas ni... =)


Aku pun terus try...mak aku ada dalam bilik ni. Dia cakap kalau aku tak suka, dia nak....Amboiii...mana boleh kannn...cantik pulak kat muka aku. Mak beli lain laaaa... *sukaaaa ambik barang aku tauu...haha*

 Warna hijauuuuu cantik...

Pastu kita start la berangan..amik gambar banyak-banyak.

 Aku perasan la kan. Kalau model muslimah..tangan mesti gaya macam ni. Haha!

 Suka sebab tutup dada. Tak payah nak adjust dah. Memang betul2 tutup.

 Kalau ko nak depankan sampai ke dagu pun boleh. Nampak la demok sikit. Hihi!

Percubaan membesarkan mata

 *duck face*

 Pandangan dari tepi

 Iolls suka gilaaaa.... *sambil jungkitkan bahu gaya gedik*

 Sapa nak boleh ke KLIK SINI

Ada banyak gila tudung yang dia baru update. Tudung kat Ain Jelitasara Laura ni cepat sold out tau. Kalau ko tengok dia open album. baru open malam tu dah close. Bengannggg je. Haha!

 Aku punyeeee =)



Like Ain Jelitasara Laura sekarang sebelum tudung tu habis.. =)

Comments

Shima Mazlan said…
cantik nya .. model dia pon cantik .. *jgn kembang ehh sepet .. hahahah .. ni yg kene terjah cpt2 .. aku suka tudung mcm ni .. almaklum la kene start kumpul tudung dari skrg .. hihihi
Unknown said…
cantek sangat kaler hijau ni ..
kamu dah cumel sepet.. pakai pon pon nmpak cumel kan.. hehehhehe
tapi hijau tu mmg cantik laaa. :))
HanNis SaNia said…
sesuai dgn awk. hihihi better pakai tudung cmni baru nmpak vouge n moden ^_^ . nampak business women bjaya sket
kikin said…
tatiknye awak..
mama leen said…
sepet jangan ajak org shopping online boleh tak????

**sambil like page tudung itu
Unknown said…
byk baju sepet bgantung kat blakang.hehe
aNna Lee said…
Hikhik. Baru try inner syria silang dengan my sis hari tu dari "Ayun Ayunar". Tak tawu la Sis Sepet pun terjebak jugak (Aura silang). Terus usha page tudung ittew!
cikji said…
sepetttt,sweetnya ko pakai tudung sarung camnih.hihi
Unknown said…
wahh chantekk laa tudung ni.. :D suka3
NinaAz said…
Aah. Cantik tudung. Hihi