Penarikan Diri Dari Jawatan Exclusive State Selangor Treenea =)

Sebenarnya berkuat kuasa bulan April aku dah tak handle Treenea Negeri Selangor lagi. Tunggu HQ bagi green light nak umum pengunduran diri, tetapi mungkin HQ sedikit bizi. Hihi! Jadi aku umumkan saja. Sebab ada beberapa orang dealer nak order produk terbaru Treenea. 

Yup Treenea ada keluarkan 2 produk terbaru. Nanti dah keluar aku bagitau yeah. *rasanya dah keluar pun* Sekarang ni tak ada masa lagi nak intai2 produk baru Treenea. Dengar macam produk yang best. Takpe nanti kite share cerita produk terbaru Treenea tu yeah.

Sekarang nak cerita tentang penarikkan diri sebagak Stokis Treenea Kawasan Negeri Selangor. Sekarang jawatan tu tengah kosong, kot sapa-sapa dealer kawasan Selangor nak jadi stokis, silalah up kan sale anda ye. =)

Kepada dealer yang nak order, please direct order ke Stokis Kuala Lumpur ataupun Putrajaya tau. Kenapa aku tarik diri, malas nak cerita sebenarnya, anggaplah aku pemalas je. Haha! Malas nak supply stok. Boleh? Kong ajo sungguh aku ni. Mihmihmih!

But still aku jual produk Treenea, cuma aku minta turun pangkat jadi Dealer je. Kepada agen-agen yang nak order, boleh la order seperti biasa kat aku. Cuma dealer sahaja, korang direct ke HQ terus, contact ESS KL&Putrajaya okey.

Kepada team ESS Treenea, daku di sini doakan korang semua, selamat maju jaya. =)

Comments

udez said…
oh kenapa kenapa? *saja nak suh bagitaw jgk hihi*
Treenea ada produk baru???wah mesti best mcm VCo gak ni.

Nurfarah said…
Tak bestnya! kita selalu order kat sepet :(