Penganiayaan..Terasa..Promosi

 Jahat gila Qery, tetiba semalam dia wassap aku gambar ni.
 
Dia ingat ini kelakar? Takpe, biarkan dia..befday nak dekatkan. Buatlaaaah buatlahhh.. Habis bulan 5 ni, siap ko. Huhu!

 Sebenarnya aku nak tunjuk satu gambar, dari wassap. Ada orang pos gambar ni. Aku tergelak dan terasa. Memang tepek kat batang hidung sendiri. Jap aku upload. 

haha! So funny!!

Korang terasa tak? Aku kompom terasa la kan. Adui..bila la nak rajin ni sepet. Harap2 nanti lepas kawin jangan la malas macam ni. Kesian laki i kena lipatkan pulak. *jeling kat Qery* Haha!

Eh sekejap sekejap. Sapa-sapa yang beli Myracles Beauty kan. Myracles Beauty ni pun dah macam pisang goreng. Laju kebeno. Mungkin sebab ada promotion kot. Huhu! Cermin tu dah habis la. Aku bagi korang free lain boleh kan kan kan kann....

Bagi macam dalam gambar kat atas ni.
RM150 (diskaun Rm20, free postage, free 2pcs blask shiseido, free 2pcs white shiseido, free 2pcs lip mask, free 2pcs eye mask, free 2pcs naturgo mask, free 1 candy tint, free 1 lip tint.

 Maixara Slim Look RM89 free postage, free blask shiseido, free white shiseido, free lip mask, free eye mask, free naturgo mask,free 1 lip tint.

 Bedak Arab RM50 termasuk postage, free blask shiseido, free white shiseido, free lip mask, free eye mask, free naturgo mask,free 1 lip tint.

 Pastu kan, nak bagitau. Lip tint dah ada 3 color. Sebelum ni cherry dengan pink je kan. Tambah 1 lagi warna orange. Code dia macam kat atas tu. Nak bagitau tu je. Kbye

Sepet
0122678134

Comments

aNna Lee said…
Salam, sis sepet, kite ada email sis untuk lip tint ni. DO check yeah. Nak pakai kenduri my sis minggu ni. ahaks. TQ!