Salam Israk Mikraj

Semalam rasa penat gila, tak tau la kenapa. Pagi tu pukul 10 macam tu mak ketuk pintu bilik suruh tengok-tengokkan abah sebab mak ada appointment kat hospital ampang. Aku takdela duduk 24H depan abah aku kan, patutnya semalam janji dengan Qery nak buat ujian HIV. So cancel. Sebab mak balik pun pukul 2 macam tu. Aku dah start packing barang.

Petang tu dah pos, terus gi survey barang-barang hantaran.Tapi takde lagi yang memuaskan hati. Takpe, ada masa kite round tempat lain. Pastu ke alamanda. makan je kat sana. Jalan sikit, pastu balik rumah dalam pukul 8.30. Aku balik tu terus tertidur. Bangun-bangun tengok pukul 3 pagi.

Kelam kabut update blog. Huhu! Kang kalau aku teruskan tidur. Memang tak berupdate blog ni, sebab pagi ni aku dah kena gerak ke spital, abah ada appointment dengan doktor. 

Ada yang dah start pakai Tabita? Ada rasa muka macam pedih-pedih?Itu normal ye.. Pedih, tegang, then mengelupas. Ikut je step dia. Kalau tahan dapat la result yang memuaskan. kalau tak tahan boleh stop. Itu sebab aku suggest sapa yang baru nak cuba-cuba amik set trial. Tapi ada je yang memang dah lama guna, terus beli exclusive set. Pilihan masing-masing. Hihi!

Start guna produk tabita. Lebih nice kalau korang stop pakai barang mekap. Sampai lah pengelupasan itu berakhir. Lepas tu kalau korang nak pakai mekap pun takde hal.

 Minggu ni aku dah stop pakai mekap. Gambar ni kan Qery wassap dari camera dia, bila aku transfer dia tak jadi sharp. Kenapa eh? 

Area yang ketara tegang adalah kawasan mulut dah hidung. Memang normal. Aku pun sama. Jangan risau sangat. Huhu! Nak cantik cepat kan...


Okey lah. Nanti kalau ada masa aku update lagi.

Ha sebelum aku terlupa. Sapa yang beli tabita dari aku. 3 testimoni terpilih akan dapat FREE SET TRIAL. So aku memerlukan gambar sebelum dan selepas. Syarat2 dia nanti baru buat, saja nak ingatkan korang suruh amik gambar sebelum selepas. Resit pembelian jangan buang. Simpan, sebagai bukti korang beli dengan aku k. 

Aurawite still aku minum. Yang ni tak boleh tinggal. Kbye

Eh lupa, Selamat menyambut hari Israk Mikraj.Selamat bercuti kepada yang cuti.

Comments

Syamimi Saad said…
cik sepet ni dah sedia cantik pun.. =)
salam israk mikraj ye.. =)
emy said…
salam iskraj mikraj utk awak jugak..
z-qa said…
Sepet...transfer dr wasapp mmg xsharp..sbb kecik kn sizenye..kne bluetooth r wifi direct la..hehhe...rase cm nk try la tabita ni...
NinaAz said…
sepet. Ko jgn pakai tabita ehhh. Kang aku lempang lelaju. Hakhak.