Followers

nuffnang

Video Iklan BB Cream By Seqy Beauty di TV9

Oct 23, 2017

BB Cream Beige Limited Edition

Hallu gais. Kali ni aku nak inform yang Seqy ada keluarkan BB Cream code baru (Beige), yang warna dia actually sesuai untuk wanita berkulit Asia, ala-ala natural cuma tak ada effect pinkish (merah-merah). Ada orang tak suka effect pinkish sebab nanti nampak kulit dia lebam atau malap kan. So color baru ni (Beige) memang sesuai sangatlah.

Color ni aku hanya buat sikit. Very Limited lah. Bila habis then habis. Tak keluarkan lagi kecuali atas permintaan ramai. Kecuali kalau customer buat protes atau huru hara nak kan semula color Beige then mungkin la kita keluarkan. Tapi buat sementara ni, stok ni kita takkan keluarkan dalam masa terdekat. Bila habis then nangis lah kau di sana. Kenapa perlu menangis di sini. Gitu...

Khamis lepas, petang aku ada buat live kat page Seqy, tak sampai seminggu pun lagi. Staff bagitau stok dah habis separuh kat HQ. Itu pun HQ catu stok kat stokis. Kalau ikut ketamakkan stokis, haha! Aku rasa Khamis keluarkan stok, Khamis tu jugak habis stok. Dorang ni kalau order bukan sesikit pun. So HQ catu untuk kebaikkan customer jugak, supaya semua customer dapat merasakan kebest-an BB Beige ni.

Jujur cakap la, aku sendiri simpan 10 botol untuk diri sendiri. Then stokis pun simpan untuk diri sendiri, haha! Tu lah aku terpaksa catu stok supaya dorang ni menjual, bukannya simpan untuk pakai sendiri. Supaya ramai boleh share best sangat color beige ni. Dah kalau semua stokis agen and dropship perangai cam aku simpan sekali 10 botol. Hahahaha! Customer pun boleh stress tau.=P

Kalau korang nak tengok LIVE tentang BB Beige ni, boleh tengok sini.


For sure, korang kena dapatkan sekurang-kurangnya satu botol. Sebab bila korang dah cuba, korang akan faham maksud aku. Huhu!


 BB Cream Beige
18ml
RM55 Semenanjung
SPF30+

Cepat beli, aku tak boleh janji stok ni ada sampai bila, sebab memang stok keluar bagaikan air mengalir di skala 10. Gitu siap berskala. Kau mampu. Haha!

Contact HQ 011-21076726/ 0182723237

Atau Contact terus Stokis/Agen/Dropship berdaftar Seqy. =)

No comments: